, 27 Липня
booked.net

“Українська Стратегія Гройсмана” просить відновити потяг “Гайворон-Рудниця”

Приміський потяг №6273/6272, який курсував за маршрутом Гайворон-Рудниця, був зручним засобом пересування для багатьох мешканців громад південної частини Вінниччини. Особливо зручним він був для тих вінничан, котрі працювали на залізничній станції Гайворон і діставалися ним до робочих місць. Однак у березні 2020 р. в рамках карантинних заходів він був скасований, а після пом`якшення карантину так і не відновлений. Ситуація ускладнюється тим, що автотранспортного сполучення у цьому напрямку немає. Фактично, чимало наших земляків через це втратило роботу. Відсутність цього потягу найбільш боляче б’є по соціально-незахищеним верствам населення, оскільки це є найдешевший за ціною та найдоступніший вид транспорту.

На адресу Вінницької обласної ради надходять численні звернення громадян, які просять відновити рух цього потягу. Оскільки для партії «Українська Стратегія Гройсмана» комфортне пересування територією області є одним із головних пріоритетів та запорукою розвитку громад і регіону в цілому, її фракція підготувала звернення до Кабінету Міністрів України з відповідною вимогою. Сьогодні, 25 червня, під час сесії Вінницької обласної ради його зачитав депутат від “Української Стратегії Гройсмана” Олександр Кавун.

"Українська Стратегія Гройсмана" вимагає відновити потяг "Гайворон-Рудниця"

Наводимо текст звернення повністю.

ЗВЕРНЕННЯ

депутатів фракції політичної партії  «Українська Стратегія Гройсмана» у Вінницькій обласній Раді 8 скликання до Кабінету Міністрів України щодо відновлення руху приміського поїзду сполученням
Гайворон-Рудниця

 

Для партії «Українська Стратегія Гройсмана» комфортне пересування територією області є одним із головних пріоритетів та запорукою розвитку громад і регіону в цілому.

До депутатів нашої фракції в Вінницькій обласній Раді  масово звертаються  жителі області щодо відновлення руху приміського поїзду № 6273/6272 сполученням Гайворон-Рудниця формування регіональної філії «Одеська залізниця», який призупинив свій рух з 18.03.2020 року в зв’язку із карантинними обмеженнями, спричинених пандемією коронавірусу COVID-19 та при послабленні карантинних обмежень відновлений так і не був.

Даний поїзд перевозив у приміському сполученні багато десятиліть пасажирів Вінницької та  Кіровоградської областей. Залізнична колія побудована таким чином, щоб охопити найвіддаленіші  населені пункти регіону та з’єднує вузьку колію (750 мм) із стандартною колією по станції Рудниця РФ «Одеська залізниця» і робить далі можливим виїзд пасажирів на всі напрямки залізничним транспортом.

Відсутність даного поїзду найбільш боляче б’є по соціально-незахищеним верствам населення, оскільки це є найдешевший за ціною та найдоступніший вид транспорту. Проблема ускладнюється ще й тим, що на ділянці Гайворон-Рудниця відсутнє автотранспортне сполучення.

Крім того, значна кількість працівників Одеської залізниці, що проживають у Вінницькій області  працюють на об’єктах залізниці станції Гайворон і використовують даний приміський поїзд для прибуття  на місце роботи на станцію Гайворон.

Окремо слід звернути увагу на те, що вузькоколійна залізниця є елементом історичної спадщини (побудована в 1899 році та відтоді не зупинялась), має найбільшу протяжність в Європі – 78 км та користується популярністю серед туристів.

Відсутніть  руху приміського потягу № 6273/6272  обмежує пересування населення у віддалених населених пунктах та створює велику напругу серед населення регіону.

На підставі вищезазначеного,  просимо:

  • відновити рух приміського поїзду № 6273/6272 сполученням Гайворон–Рудниця

  • вжити заходів щодо недопущення закриття залізниці Гайворон-Рудниця та демонтажу залізничної інфраструктури за даним маршрутом

Останні новини

Новини

26 Липня
23 Липня
22 Липня
21 Липня
20 Липня