Запитання стосовно ковіду вінничани можуть направляти до спеціального кол-центру

Сьогодні, 2 листопада, розпочав роботу Всеукраїнський контакт-центр Міністерства охорони здоров’я з протидії коронавірусної хвороби COVID-19, у якому можна отримати інформацію, якщо пацієнт не може зв’язатися зі своїм сімейним лікарем чи отримати направлення на аналізи.
Лінія для дзвінків буде безкоштовною. Номер телефону – 0 800 60 20 19.
За словами міністра охорони здоров’я Максима Степанова, кожен громадянин України, у якого виникають питання стосовно COVID-19, може зателефонувати, незалежно від того, де цей громадянин знаходиться на території нашої країни, і отримати відповідну інформацію.
Він зазначив, що у МОЗ зробили достатньо великий кол-центр, там буде працювати 150 операторів.
– Центр буде працювати цілодобово. Алгоритм дії наступний: якщо оператору необхідно уточнити інформацію, а ви розумієте, що такого буде дуже багато, наприклад, ви зателефонували з якогось там невеликого міста, і вас турбує питання, що ви не можете додзвонитися своєму сімейному лікарю. Або ви не можете отримати направлення на здачу аналізів, або комп’ютерну томографію. Або у вас виникли питання з ПЛР-тестування. Зрозуміло, що для того, щоб з’ясувати і надати вам вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв’язатися з відповідним містом, з відповідним сімейним лікарем, і потім надати вам цю інформацію, – пояснив міністр.
Усі повідомлення будуть реєструватися в CRM-системі, яка автоматично надсилатиме інформацію на розгляд у регіони.